בת הקריה חנה קוצר { לבית קנרצוקר } הלכה לעולמה.

אריק כ'ץ : דברים לזכרה
חנה קוצר ספיר (לבית משפחת קנרצוקר) חברתי הטובה מילדות ועד יומה האחרון, נפטרה ממחלה קשה.גדלנו יחד בקרית חשמל. יחד עם דבורה אחותה הגדולה ובעלה פופקה (מרדכי) נהרי ז"ל, אז דוניץ, שגר 2 קומות מתחתינו והיה בכיר שופטי הכדורסל בישראל וניחן בזיכרון פנומנלי שמנע ממנו את הצורך להסתכל בטופס המשחק כדי לראות את מספר העבירות של כל שחקן ושחקן (!) .חנה הייתה אישה ערכית, דעתנית, נחושה, מוכשרת, מלאה בכריזמה, צנועה, יצירתית, שנונה ופעילה.מלח הארץ בזמנה, הייתה בעלת הדרגה הגבוהה ביותר לנשים במשטרת ישראל. (תת ניצב)לאחר פרישתה פתחה חברה לגישור ופישור יחד עם חברתה הטובה תא"ל עמירה דותן, קצינת ח"ן ראשית בדימוס. הייתה גם עוזרת בכירה לשרת העבודה והרווחה אורה נמיר וביקרה איתה פעמיים במעון "נווה מנשה" בשער מנשה אותו ניהלתי בשנים 1988- 2003 . כשהיינו קטנים שיחקנו ברופא מודד חום רקטלי לחולה…(אני הייתי הרופא…).ליווינו יחד גם חברי ילדות שהלכו לעולמם וכעת לא נותר לי אלא להספידה.

שמעו סיפור:חזרתי פעם מביה"ס למאמני כדורסל במכון וינגייט עם פיני גרשון ברכבו לת"א זה היה בשנת 1973. הייתה לו פיג'ו 404בכביש החוף כרזה לנו ניידת סמויה של המשטרה לעצור בצד.ניגשה אליו קצינת משטרה ואמרה לו כך: " אתה נוהג כמו פרא אדם, במהירות מופרזת. אבל בגלל שארצ'יק יושב לידך אסתפק באזהרה. סע כמו בן אדם, אתה שומע?" והוסיפה "שלום ארצ'יק" והמשכנו לדרכנו.

תנחומים למשפחה .שתדעו צער בעיתו

את כבר חסרה, חברה יהי זכרך ברוך.

ארצ'יק { אריק כ'ץ }

תגובה אחת בנושא “בת הקריה חנה קוצר { לבית קנרצוקר } הלכה לעולמה.”

  1. הכרתי את חנה קוצר לימים ספיר בהיו ה משרתת כראש מדור רווחה וגמלאות במטה הארצי של המשטרה. דמות מיוחדת ודי יחידנית בכישוריה, בולטת מרוד בחזותה וביכולתה כמן גם במוכנותה לתת ולתרום.
    חבל שאיננה. אבכה אותה מאוד.
    דניאל קופלר [ תנ"צ גימ]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *