רותי ריכטר-יצחקי: משה שלו המדריך המיתולוגי של חברי התנועה המאוחדת בקרית חיים, הלך לעולמו לפני שבועיים.

שלום אלי

 המדריך המיתולוגי של חברי התנועה המאוחדת ילידי 1938 או 1939 נפטר לפני שבועיים. הם אהבו אותו מאוד. הוא היה פעיל אתי בחוג לטלוויזיה הקהילתית בנוה מונוסון ובערוץ 98, הערוץ הקהילתי ביס ובהוט, משדרים השבוע כתבות רבות שהוא יצר. בקובץ המצורף דברים לזכרו ומועדי השידורים של כתבותיו. אני מבקשת שתעביר את הקובץ לחניכיו בתנועה המאוחדת. קראו להם עדת שקמה ואין לי נתונים נוספים.

תודה

 רותי יצחקי ריכטר 

לזכרו של משה שלו.

העברה מ:מגזין ספטמבר נווה מונוסון

משה שלו, מושקה, חברנו בטלוויזיה הקהילתית ותושב נווה מונוסון, הלך לעולמו. מושקה, עיתונאי בנשמה, היה חרוץ ועצמאי בהכנת כתבותיו, והכניס הומור למפגשי הקבוצה. הוא היה ממקימי נחל עוז, כיהן בין השאר כדובר משרד החקלאות, שימש כעורך וכתב כלכלי בידיעות אחרונות, היה שליח לנוער יהודי בארצות הברית, פעיל בהתנדבות בשדרות ועוד. מושקה היה גאה בשליחותו לאוזבקיסטן לאחר התפרקות ברית המועצות, כשהמטרה הייתה לדווח בארץ על מצב היהודים שם וללמדם על ישראל כדי לגרום לעלייתם. בכך הייתה לו הצלחה רבה. הוא אף נשאר בקשר עם העולים פה בארץ. הוא גם כתב את הספר "שליחות סודית לטשקנט". לזכרו מביאים חבריו בנוה מונוסון ובערוץ 98 בהוט וביֵס רבות מהכתבות שיצר. הנה הן בשידור חוזר. מושקה כתב, צילם וערך לבדו את כל כתבותיו.    ניתן לראות את רוב הכתבות של משה שלו ב"יוטיוב "אם יכתוב שָם: " משה שלו נווה מונוסון.".

יהי זכרו ברוך!

תגובה מאריק כץ

היי ליישי 

מושקה שלו היה מדריך שלנו בתנועה. גרעין " נחשול ". איש מקסים וחביב שכולנו אהבנו.

יהי זכרו ברוך.

אלי רביד , ליישי: ספר זה , " חלומות ושברם " , שכתב מושקה שלו, הוא ספר נהדר ומומלץ. יצא לאור בשנת 2009 בהוצאת ג.ש. שוק והפקות. קבלתי ממושקה עם הקדשה בשנת 2017.

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *