מיורם סתו: תמונה ממיכל קרופניק -גוטליב{ ביתם של יאיר וצידונה גוטליב }.מי מזהה את הנער היושב משמאל ?

תמונה שפורסמה ביום 4.3.23 בקבוצת "זיכרונות קריית חיים ".

תמונה משנות השלושים .ילדי רחוב ב' בקריית חיים. עומדים: יגאל פרנקל. אחותו יעל פרנקל. גיתה { עידן } ברו. יושבים :בועז סוכובולסקי.ספי לפקא הי'ד שנפל בקרבות רביבים, מלחמת העצמאות 1948.והנער משמאלו…………………?

תגובה מיגאל ברק{ בנקיר} :

קרופניק האבא עבד ב"המגפר " עם אבא שלנו. והתחלקו בעיתון "דבר." מי שעבד בוקר קרא את העיתון בערב וההפך.מהגילאים האלו אינני מכיר.אבל אני יודע שגרו ליידם רשקס מהקולנוע. ואחריהם סבג. ממול היה וובר שהלך לניר אליהו. המורה שרה קיפניס. אני לא חושב שעזריה אלון, בנה ,בילה בקריה. ממול קרופניק היה המפקדה והיה להם צריף בחצר. שגורי קרגמן כשעזב את נחל עוז שכר את הצריף. אחרי סבג הייתה משפחת שמי.ולאחריו המשפחה שהבן שלהם נהרג בקדש. שם משפחה מזרחי.
בהמשך הרחוב יש את שדמי.פרגר.קצמן. ומולם בר אולפן.

תגובה מאמנון ליסובסקי:

תמונה מעניינת. הילדים הם מהצד הדרומי של רחוב ב'. לפי דעתי , היושב מימין הוא בועז סוכובולסקי בן גילו של ספי לפקא, ולא אחיו הבוגר בצלאל. יושב משמאל כנראה ביקי{ חיים }קיסלבי'ץ שנהרג בשיירת יחיעם.

אלי רביד, ליישי:

.ספי לפקא נולד ביום 2.2.1930 ונהרג בקרבות ביר עסלוג' ביום 11.6.1948. ביקי { חיים } קיסלביץ נולד ביום 29.11.1930 ונהרג בשיירת יחיעם ביום 27.3.1948.התמונה ככל הנראה מסוף שנות השלושים , תחילת ה-40.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *