מפגש גרעין עלומים בנחל עוז 2017

 \שלום חברה',

כבר הרבה זמן אנחנו מתכננים לארגן מפגש גרעין, וסוף סוף זה קורה, ממש לכבוד יום הולדתנו  ה- 75 

חשבנו שהמקום המתאים ביותר לקיום מפגש מיוחד כזה הוא במועדון החברים של נחל עוז.  המפגש יתקיים ביום חמישי, 8 ביוני 2017,  בין השעות

11:00 ל17:00.   המועדון כבר הוזמן למועד זה. בחרנו ביום חמישי כדי לאפשר הגעה בתחבורה ציבורית למי שמעוניין, או למי שלא יכול להגיע ברכב פרטי.  

בשלב זה אנחנו מבקשים שתרשמו את התאריך ביומנים, ופרטים מדויקים יישלחו אליכם בהמשך!!  כדאי כבר לבדוק תחבורה מתאימה, או להתארגן להגעה משותפת. רשימת חברי הגרעין עם כתובות המייל (שמופיעות גם במייל זה) ומספרי הטלפון תישלח אליכם בימים הקרובים.  ארגון הכיבוד עדיין לא סוכם סופית, ובכל מקרה, ההשתתפות במפגש תהיה כרוכה בתשלום מסוים. גם בעניין זה אין לנו עדיין פרטים מדויקים, ונודיע לכם על כך בהקדם!!

שימו לב:

אנחנו מבקשים מכל אחד להביא תמונותמכתבים ורשימות מאותם ימים, כל דבר שיוכל לעניין את החברים!!

חוץ מזה, נסו להיזכר באירועים (מצחיקים או רציניים), חוויות מיוחדות או אנדקוטות כדי שתוכלו לספר (או לקרוא מן הכתב) את הדברים במהלך המפגש.  אין ספק שכל אחד יכול לספר משהו שירגש אותנו!  וחוץ מזה…..חישבו מה הייתם רוצים לספר (בקצרה) על עצמכם (נעשה סבב), עיסוקים, פעילויות, תחומי עניין, משפחה, דברים מיוחדים שקרו לכם מאז…..

אנא אל תבואו בידיים ריקות!!  הצלחת המפגש תלויה בהתרגשות שנצליח לעורר בתוכנו כדי שהחווייה תישאר איתנו עוד שנים רבות!!

אנא אשרו קבלת מייל זה, וכיתבו אם בכוונתכם להגיע למפגש! את התשובה שילחו בבקשה לרותי במייל חוזר (כתובת המייל מופיעה גם למטה).  אנא רישמו במייל החוזר גם את מספר הטלפון הסלולארי שלכם, כי חסרים לי חלק מן המספרים!!!

הערה:  חסרות לנו כתובות המייל של שאול וחיומה.  מי שיודע איך ליצור איתם קשר מתבקש לשלוח לנו את הפרטים.  אם אתם נזכרים בחברי גרעין שלא מופיעים ברשימת הכתובות של מייל זה, אנא כיתבו לי ונשתדל לאתר אותם.

מצפים לראות את כולם, יחד עם בני/בנות זוגם, במפגש!! 

בשם הצוות המארגן (ברוריה, נירה, יורם זיו מנחל עוז, תמי, נילי, ורותי מרחובות, ועודי הון מתל אביב),

להתראות, 

רותי דונר

([email protected])

052-8282664

 

 גייזי: כל חומר שקשור למפגש,   בעבר  : תמונות, תיעוד וידאו כל דבר נא לשלוח אלי לכתובת :

    [email protected]    

.כמו כן כל ההודעות לקראת הכנס.

שלכם גייזי

 


 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *