חג שבועות תשפ'ד. שיבולי פז.

העברה משיר עד, לזכרו של עמירם קופר.


שיבולי פז
מילים: עמירם קופר
לחן: יעקב שגיא


שיבולים כורעות עומס
שפע בר על כרים,
עלמות חן ישאו
עומרים.
חרמשים כבר הושחזו
ונישאו מונפים.
שיבולי פז ירחשו
שיר חג.

רב הגודש
באסמינו בר בשפע
בא החודש, עת אלומות בא.
רב הגודש
באסמינו בר בשפע
בא החודש, עת אלומות.

אלי רביד , ליישי : עמירם קופר , יליד 1938, בן חיפה, הוא כותב המילים לשיר שיבולי פז , שיר שחברי "הגבעטרון" נוהגים להשמיע בקביעות בכל הופעותיהם. עמירם חניך" תנועת השומר הצעיר "הוא בוגר בית הספר החקלאי " כדורי ", בכתתו למדו בן קריית חיים חברנו הטוב זיזי{ ישראל קלינמן } עינבר ז'ל. ומיכאל שלו ז'ל ,בעלה של בת קריית חיים כרמלה קולרמן -שלו, חברת מושב עין איילה.

נורית ועמירם קופר הי'ד.

הותר לפרסום: החטוף עמירם קופר, בן ה-85, מת בשבי חמאס

העברה מערכת וואלה חדשות 3.6.24

עמירם, ממקימי ניר עוז, היה כלכלן ומשורר. במותו הותיר אחריו רעיה, נורית בת ה-79, שנחטפה אף היא לעזה ושוחררה בסוף אוקטובר, כמו גם 3 ילדים ו-9 נכדים.

צה"ל הודיע הערב (שני) על מותו בשבי של החטוף עמירם קופר, תושב ניר עוז בן 85. יחד איתו, הודיע צה"ל גם על מותם של החטופים חיים פרי בן ה-79, יורם מצגר בן ה-80, ונדב פופלוול בן ה-51 שנחטפו לרצועת עזה מקיבוצי העוטף ניר עוז ונירים במהלך אירועי הטרור של 7 באוקטובר. עמירם, ממקימי ניר עוז, היה כלכלן ומשורר. הוא הותיר אחריו רעיה, נורית בת ה-79, שנחטפה אף היא לעזה ושוחררה בסוף חודש אוקטובר. עוד הותיר אחריו ארבעה ילדים ו-11 נכדים בקיבוץ ניר עוז הודיעו על מותו. "צער כבד על הירצחו של עמירם קופר בשבי לאחר שסבל עינויי גוף ונפש במשך חודשים. גופתו נמצאת עדיין בשבי. עמירם היה בן 85, ממקימי קיבוץ ניר עוז. אב לארבעה ילדים וסב לאחד עשר נכדים. כלכלן ומשורר. אשתו נורית, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה. עמירם יזכר בליבנו כאיש של אנשים, בעל נפש של משורר, אדם של רעיונות ושל יוזמה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *