מיורם סתו: בשורה משמחת .חברי שלמה גולן { גולדרינג } חי

שלום חברים,

בנובמבר 2020, שלחתי לכם הודעה מצערת שחברנו שלמה גולן (גולדרינג), שלומיקו, נפטר. מידע זה קבלתי בזמנו מגיסתו שגרה בבית לידו ברעננה. עם שלומיקו הייתי בקשר אינטרנטי זמן רב, אך עם הזמן הקשר הפך יותר לקשר טלפוני. מאחר שכמה ניסיונות לקשר טלפוני לא צלחו דאגתי שמא קרה משהו ואז מיד התקשרתי לגיסתו לברר את העניין. הגיסה אמרה לי ששלומיקו נפטר לפני כשבועיים ולכן אין בבית ברגע זה מי שיענה. הצטערתי מאד לשמע הבשורה ומיד העברתי לכם החברים שהכירו אותו, את המידע המצער. שלשום בצהרי יום קבלתי שיחת טלפון מהארץ (תשעה חדשים עברו מאז) :שלום יורם, מה שלומך ?

שלום, תודה רבה, עם מי אני מדבר?

שלמה !

איזה שלמה ?

שלמה גולן, גולדרינג, מה אינך זוכר אותי ?

כן, בוודאי זוכר, שלומיקו מה שלומך ?

מזמן שלא דברנו ……….

תארו לכם, הלב נעצר לי, פלא שלא חטפתי איזה אירוע בקושי הצלחתי לומר כמה מילים, אך שלומיקו המשיך לדבר גם עבורי, השיחה הייתה קצרה ואני בהלם, הייתכן שאני מקשיב לשלומיקו ? שרדתי את המאורע ואני ממש בהלם, המחשבות רצות במוחי ואני נלחץ.

שלחתי מיד אימיילים לשניים מחברינו , ודרשתי תשובה בהקדם, אם הם בקשר עם שלומיקו ויודעים משהו אודותיו, מאחד קבלתי תשובה מיידית ומהשני רק למחרת, התשובה הראשונה שקבלתי כמובן הייתה שאין כל קשר ואילו השניה הייתה ששלומיקו נפטר לפני מספר חדשים. 

מהמשיב הראשון בקשתי לטלפן בהקדם למספר הטלפון שממנו הגיעה אלי השיחה, בתרוץ שאבד לו מספר הטלפון שלי !  הוא אכן עשה זאת בזריזות, השיב לי שיחת טלפון וכך אמר:  יורם, ״הייתי בגן עדן ודברתי עם שלומיקו, הוא סיפר לי שדיבר אתך אתמול בטלפון״  בקיצור הבשורה המצערת הפכה לבשורה טובה, שלומיקו חי ובריא !  אבן של טונה ירדה מעלי ואני שמח לבשר זאת גם לכם. לבטח שתקבלו זאת בשמחה.

השאלה היא מדוע הגיסה ״הדפוקה״ עשתה זאת ? 

 ביום שני ה- 23, תהיה לי שמחה כפולה לחגוג את יום הולדתי, תודה לכם על הברכות !

שתהיה לכלנו שנה טובה ומתוקה וכפי שנאמר, שנשמע רק בשורות טובות !!!

יורם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *