"שין" :זמן לדון בהתקנת מיטות נוסעות לרוה"מ ולעמך

 

פיאט טופולינו >> מיטה באוטו

אחד עשיר עשה כאן מכה, נהייה עוד יותר עשיר וקנה את המרצדס הכי יקר וגדול ומרשים שיש.איך שהוא מוציא שמח וטוב לב את האוטו מהסוכנות ונעמד באדום כבר ברמזור הראשון, הוא שם לב שלידו נעצר פיאט טופולינו קטן.  הכי פיאט הכי קטן.מדוגם אמנם עם המון תוספות, ומגנזיומים וגגונים, ואנטנות ואורות אך גם משתעל ומוציא עשן סמיך מהאגזוז ונהגו גם כן הקטן, מסמן לו נואשות בסימן הבינלאומי הקדום של סיבוב יד, שיפתח את החלון רגע בשביל לדבר. המרצדס מנמיך את הרדיו פותח את החלון בלחיצת כפתור והטופולינו הקטן מצדיע לו, שואל וזה עונה: סחטיין! כל הכבוד! חלונות חשמליים הא ?   כן כן עונה האמיד בענווה.הגה כח מה ?  בטח

אוטומטי 4 על 16 נכון ? וודאי וודאימערכת משהו הא ?  הכי טובה 16 רמקולים וטלויזיה אל-סי-די-די-טי . ג'י-פי-אס יש ?  נו באמת . ווי ווי ריפודי עור אני רואה ? 

נכון מאד ,כסאות מתכווננים ?  בטח מה חשבת ? מקרר ? כן כן תירגע ….ואיפה שמו לך את המיטה ? מה ? איזה מיטה? על מה אתה מדבר ?  מיטה ?  

המרצדסאי בהלם. אל תגיד לי שאין לך מיטה באוטו כזה, בחייך, על מה שילמת ? עונה לא הקטן.  בוא הנה עבדו עליך !!  חסכו עליך את המיטה.חבל שאין לי זמן להראות לך את ההתקנות של פיאט אצלי. אדום צהוב ביחד – ירוק והטופולינו משאיר שלולית שמן ונעלם בענן האגזוז…..בעל המרצדס בקריזה עמוקה, לחץ הדם עולה, מקלל חרישית בקול רם, עושה סיבוב פרסה ממסלול ימני, חוטף צפצופים וצעקות אבל שילכו כולם קיבינימאט והוא כבר בחזרה בסוכנות, זורק את המפתחות עם השלט על השולחן וצועק על מנהל המכירות: תעבוד על אימא שלך בחור, יש לכם 48 שעות להתקין לי באוטו מיטה זוגית הולנדיה מאחורה! כנופייה! ניסיתם לחסוך עלי הא?  טורק את הדלת ויוצא. אחרי שלושה ימים האלפיון העליון חוזר ובמגרש לפני המשרד עומד מחכה הפרייבט מרצדס ומאחור במושב האחורי מותקנת  מיטה זוגית מתכווננת עם מצעים ותאורה לקריאה ונעלי בית.

 

איך שהוא בדרך הביתה רגוע וטוב לב הוא רואה פתאום ברמזור את הפיאט טופולינו המעשנת ועכשיו יש לו על הגג גם קולטי שמש….  לא יאומן! מסתכל לחפש את הנהג בשביל לעדכן אותו שהוא כבר לא פרייר אבל החלונות סגורים ובפנים לא רואים כלום. מלא אדים.  מצפצף מצפצף וכלום.  יוצא מהאוטו ניגש לחלון ודופק ודופק ומביא גם כמה מכות על הגג ואז אחרי שכבר היה פעמיים ירוק והפקק  מאחור בעיצומו והקללות בשיאן נפתח פתאום החלון ואדים מתחילים לצאת גם החוצה ובעל הטופולינו מוציא ראש רטוב ואומר:  הי הי בנאדם מה אתה משתולל ? אתה לא זוכר אותי?  שואל המרצדס עם חיוך : רק לספר לך שכבר התקינו לי מיטה מאחור.  

 

באמת ?  עונה לו הקטן, תגיד לי יה פסיך אתה מופרע לגמרי ? בשביל לספר לי את זה אתה מוציא אותי באמצע המקלחת ?

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *