אורי יסוד: מפגש ילידי 1940 בקן התנועה המאוחדת-הוליד נס

  ,תמונות >     מפגש-1    מפגש-2     מפגש-3    מפגש-4    מפגש-5    מפגש-6 

 תנועות הנוער בקריה        מצגת  >    חולצה כחולה+ >ביצוע מחרוזת הנוער

TNUOT_NOAR

     משיח כן בא                

                           אורי יסוד

לפני מס' שבועות מתקשרת אלי דפנה ליאור ומספרת לי על כנס מתוכנן של חברי עדת "שדמה" – התנועה המאוחדת (ילידי 1940) האמור להתקיים בשבת ה – 9.10.2010 .

מארגני הכנס (יאיר רון , משה אדם , בתיק גורין ונוספים) הביעו רצונם לבקר בקן התנועה (היום הנוער העובד והלומד , פעם התנועה המאוחדת) ושואלת אותי האם בקשרי עם הקומונרים אני יכול לעזור .

        

היה ברור לי שזה יהיה מאד חשוב להראות לבוגרי הקן , מה קרה למקום הנפלא הזה שבו בילינו כולנו את ילדותינו ונערותינו שהיו אולי השנים היותר יפות בחיינו ואיך נראה המקום הזה עתה ועד כמה זה לא איכפת לאיש . התקשרתי לנועה קומנרית בקרית חיים וביקשתי התארגנות לקבלת פני הבוגרים ולספר להם מה קורה בקן הזה .

 

בשעות אחה"צ הגיעו כ – 40 בוגרי "שדמה" (ביניהם כאלו שלא ראיתי עשרות שנים , ניצה ז'ק , אורי אברמוב , דומבה , נחמן גיל , גדעון טנקוס , עמנואל כבירי , יוסי קנטור , אמונה ועוד רבים וטובים ) נכנסו לקן , ראו את העזובה , ההזנחה והמצב הבלתי נסבל של המבנה הזה , קבלו שוק ולא האמינו למראה עיניהם . נועה וקומונרים אחרים סיפרו איך בכל זאת פועלים במקום הכל כל המוזנח הזה . אני הוספתי וסיפרתי על המאבקים והניסיונות הבלתי פוסקים שלי ושל אחרים לנסות ולעשות משהו בעניין הזה .

 

אמש , אני מקבל טלפון מהדס קומונרית אחראית בקרית חיים המספרת לי שבשעות הבוקר קוימה פגישה בקן עם נציגות העירייה וקבלן מבצע ואו טו טו מתחיל השיפוץ של קן התנועה המאוחדת/הנוער העובד והלומד בקרית חיים .

 

אין ספק שדווקא בימים קשים כאלו כשהנוער אינו מוצא את עצמו מסתובבים ללא תכלית ברחובות והתוצאות ידועות לכולנו , איזה חשיבות יש לכך שימצא מקום ראוי לפעילות החינוכית הכל כך חשובה ונחוצה המתבצעת ע"י תנועות הנוער .

 

כפי שסופר לי ואני מאד מקווה שזה כך ,  שבקן השומר הצעיר בקרית חיים שגם לו פרק חשוב מאד בהיסטוריה המפוארת ובמורשת של קרית חיים מתקיים תהליך דומה .

 

באופן פרטי ואישי התרגשתי ושמחתי מאד כששמעתי את הידיעה הזו  , שנים רבות אני בתוך העניין מלווה את הפעילויות השונות , יוזם ומנסה לעשות משהו . היום אני מוריד את הכובע בפני מי שנתן את הדחיפה הסופית . אין כאן הצלחות אישיות ו/או פרטיות ההצלחה היא של כולנו !!! ואם פעילות זו תעשה משהו לבני הנוער בקרית חיים , זה שכרנו !   

     

אז תגידו אתם לא הגיעו ימות המשיח לקרית חיים ?

       

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *